דלג לתוכן המרכזי

נגישות   קרייזלר

חברת סמלת יבואנית מותג קרייזלר פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות בסניפי החברה

חברת סמלת בע"מ יבואנית מותג קרייזלר, הנגישה את אולמות התצוגה ואת מרכז השירות, וזאת על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות. רצ"ב סטטוס אתרים מונגשים:

מרכז שירות:

כתובת  אמצעי התקשרות איש קשר  חניה נגישה  דרך נגישה   עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים לולאת השראה עמדת המתנה נגישה  שירותים נגישים נגישות השירות 
אבשלום גיסין  98 פתח תקווה נייד: 054-9770817 קווי:03-5655524  איימל:  adishveka@samelet.com  עדי קיים קיים קיים  קיים קיים   קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש) 

אולמות תצוגה:

כתובת  אמצעי התקשרות איש קשר  חניה נגישה  דרך נגישה   עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים לולאת השראה עמדת המתנה נגישה  שירותים נגישים נגישות השירות 
דרך בית לחם 146 י-ם נייד: 054-9770817 קווי:03-5655524  איימל:  adishveka@samelet.com  עדי קיים קיים קיים  קיים קיים   קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש) 
המנופים 13 הרצליה נייד: 054-9770817 קווי:03-5655524  איימל:  adishveka@samelet.com  עדי קיים קיים קיים  קיים קיים   קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש) 
דרך יפו 154 חיפה נייד: 054-9770817 קווי:03-5655524  איימל:  adishveka@samelet.com  עדי קיים קיים קיים  קיים קיים   קיים קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים וכו' (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש) 
*החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון: הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה ועוד.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות לנציגי  שירות

אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות  ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש

מתקיימים התאמות נגישות  לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
ניתן לשלוח פקס למספר: 077-6036788

 או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת:

adishveka@samelet.com

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

כ- 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר. 

תפעול האתר ועזרי נגישות

  • נמצא כפתור ( האייקון )  בחלקו התחתון בשם "הצהרת נגישות", בו מופיע הדרכה להנגשת האתר ע"י רכיבי הנגישות.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות 

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות

ע"י פניה לרכזת הנגישות עדי שויקה.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

  • שם : עדי שויקה
  • טלפון :  03-5655524
  • טלפון נייד: 054-9770817
  • פקס : 077-6036788
  • דוא"ל :  adishveka@samelet.com
תאריך עדכון אחרון 12.11.20

לתיאום נסיעת התרשמות:

הריני מאשר את מדיניות הפרטיות ומאשר להכלל במאגר המידע של קבוצת סמלת ולקבל דיוור פרסומי, שיווקי ואחר בדוא"ל/מסרון/ וואטסאפ /חיוג אוטומטי לפי הפרטים לעיל ממנה ומצדדים שלישיים הפועלים בשת"פ עימה.

Loading...